Precious Plastic komunitate globala da, Herbehereetan hasi zen, eta hondakin plastikoek sortzen duten kutsaduraren konponbidearen alde lan egiten du. Mundu osoko pertsonek laguntzen dute mugimendu honetan, beren trebetasun, ezaguera eta/edo dohaintzen bidez.
Precious Plastic mugimendua 2013an hasi zen, Dave Hakkensek bultzatuta. Gaur egun, proiektua bosgarren bertsioan dago, eta bertan eta urrutitik lan egiten duten ehunka lagunen babesa du.
![Precious_plastic_2 Precious_plastic_2](https://www.gaztedidurangaldea.eus/wp-content/uploads/elementor/thumbs/Precious_plastic_2-pvfcium2wv70g60sv5l2tn7sbukd9aj2nkpd48b3d0.jpg)
Zertan datza ekimena?
Azken urteotan, bizi dugun ingurumen-narriadura desagerrarazteko proposamenen eta ekimenen kopurua esponentzialki handitu da gizarte-kezkari dagokionez. Horregatik, Precious Plastic Durangaldearen helburu nagusia da Durangaldeko gazteak iraunkortasunaren eta birziklatzearen inguruan kontzientziatzea, eta, aldi berean, ekintzailetza eta teknologia berrien erabilera sustatzea eta zeharkako gaitasunak garatzea.
![](https://www.gaztedidurangaldea.eus/wp-content/uploads/2023/03/Preciousplastic-574x1024.jpeg)
- Lauaxeta Ikastola. (Amorebieta-Etxano)
- IES Urritxe BHI. ((Amorebieta-Etxano)
- IES Ermua BHI. (Ermua)
- San Antonio Ikastetxea. (Durango)
- Nevers Ikastetxea. (Durango)
- Txintxirri Ikastola. (Elorrio)
- IES Elorrio BHI. (Elorrio)
- IES Orobiogoitia BHI. (Iurreta)
- CIFP Iurreta LHII. (Iurreta)
- CIFP Zornotza LHII. (Amorebieta-Etxano)
- Maristak Durango Ikastetxea. (Durango)
- Makinak muntatzeko laguntza teknikoa.
- Prestakuntza eta laguntza makinaren erabileran.
- Hondakinak biltzeko eta kudeatzeko prestakuntza.
- Proiektua sortzeko eta merkaturatzeko aholkularitza.
- Proiektua entregatzea.
- 1. fasea: urriak 17-31. Analisia eta definizioa.
Merkatuaren eta problematikaren azterketa, informazio kuantitatibo eta kualitatibo garrantzitsuena lortzeko eta antolatzeko. - 2. fasea: urriak 31-azaroak 18. Asmatzea eta hautatzea.
Arazorako eta merkaturako negozio egokiaren ideia edo kontzeptua identifikatzea. Balio-proposamena, bezeroak, kostuak, diru-sarrerak eta abar zehaztuko dira. - 3. fasea: azaroak 18 abenduak 9. Prototipoak egitea.
Negozio-ideia hautatu ondoren, horren prototipo bat egingo da, bezero potentzialekin testeatzeko eta industria-eskalara igaro aurretik hobekuntzak identifikatzeko. - 4. fasea: abenduak 9 urtarrilak 30. Abiaraztea eta komunikatzea.
Produktuaren edo zerbitzuaren azken bertsioarekin merkaturatuko da, pixkanaka sartzeko komunikazio-estrategia ezin hobeen bidez, proiektua ekonomikoki bideragarri eginez.
Aurtengo argazki batzuk
Precious Plastic programaren sari banaketa otsailaren 28an Zornotza Aretoan (Amorebieta-Etxanon).
![WhatsApp Image 2023-02-28 at 10.54.39](https://www.gaztedidurangaldea.eus/wp-content/uploads/2023/03/WhatsApp-Image-2023-02-28-at-10.54.39-150x150.jpeg)
![WhatsApp Image 2023-02-28 at 11.37.23 (2)](https://www.gaztedidurangaldea.eus/wp-content/uploads/2023/03/WhatsApp-Image-2023-02-28-at-11.37.23-2-150x150.jpeg)
![WhatsApp Image 2023-02-28 at 12.52.16](https://www.gaztedidurangaldea.eus/wp-content/uploads/2023/03/WhatsApp-Image-2023-02-28-at-12.52.16-150x150.jpeg)
![WhatsApp Image 2023-02-28 at 12.53.16 (1)](https://www.gaztedidurangaldea.eus/wp-content/uploads/2023/03/WhatsApp-Image-2023-02-28-at-12.53.16-1-150x150.jpeg)
![WhatsApp Image 2023-02-28 at 12.52.38](https://www.gaztedidurangaldea.eus/wp-content/uploads/2023/03/WhatsApp-Image-2023-02-28-at-12.52.38-150x150.jpeg)